راهکارهای افزایش اعتماد کاربران با رعایت اصول E-A-T

E-A-T و سئو 2025 تغییرات جدید و راه‌های بهینه‌سازی محتوا شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

گوگل به این نکته توجه دارد که محتوای انسانی می‌تواند کیفیت و اصالت بیشتری نسبت به محتواهای خودکار داشته باشد، زیرا به واسطه تجربه انسانی، محتوایی منحصر به فرد و اصیل تولید می‌شود. بهتر است محتوای خود را به دست نویسندگانی بسپارید که در زمینه موردنظر متخصص هستند. همچنین، از جزئیات دقیق و معتبر در مقالات استفاده کنید و محتوایی ارائه دهید که کاملاً به پرسش‌های کاربران پاسخ دهد. به علاوه، نمایش تخصص نویسندگان با بیوگرافی و توضیحاتی درباره سابقه آن‌ها می‌تواند به گوگل و کاربران نشان دهد که محتوای شما معتبر و حرفه‌ای است. سایت‌ها و صفحاتی که محتوای YMYL دارند و رتبه بالایی از گوگل دریافت می‌کنند، عموماً سطح بالایی از E-A-T را نیز به نمایش می‌گذارند. دلیل این امر، اهمیت امنیت و اعتماد در تجربه کاربران است؛ هر چه محتوای سایت دقیق‌تر به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ دهد، انتظارات E-A-T را بهتر برآورده می‌کند.

با پیروی کردن از قوانین EEAT نباید انتظار نتایج فوری را داشته باشید زیرا EEAT زمان بر است. با رعایت کردن اصول سئو مانند رفع مشکلات فنی سایت، می‌توان نتیجه سریع آن را مشاهده کرد اما EEAT از این سازوکار پیروی نمی‌کند و برای انجام آن باید وقت و تلاش زیادی را صرف کنید. یک سایت زمانی می تواند ادعا کند که در حوزه خود دارای مهارت و دانش بالایی است که کاربران هم او را تایید کنند به طور مثال به نام برند شما اشاره کنند. EEAT الگوریتم مهمی است که کارشناسان سئو باید بدانند این الگوریتم دقیقا چیست و بر روی آن تمرکز داشته باشند. اگر متخصص سئو هستید، احتمالا در چند سال گذشته چیزهای زیادی راجع به EAT و تغییرات آن شنیده اید.

زمانی که سفارش تولید محتوا برای سایت خود می‌دهید، باید دقت کنید که محتوای تولیدشده از نظر اطلاعات و کیفیت غنی باشد. وقتی محتوای تخصصی و جامع ارائه دهید، شانس بیشتری دارید که در نتایج جستجوی گوگل بالاتر بیایید و به عنوان منبعی معتبر شناخته شوید. برای داشتن این ویژگی وب سایت شما بایستی بتوانید اطلاعات موثقی را بدون کوچک‌ترین اشتباه ارائه دهید. چراکه اطلاعات اشتباه و یا مبهم می‌تواند اعتماد افراد به شما را دچار مشکل سازد. در روند تولید محتوایتان شما بایستی تلاش کنید تا از منابع معتبری استفاده نمایید و به صورت شفاف به بیان هرگونه تضاد و یا مشکل بپردازید بی آنکه به دنبال منافع خود و یا دیگران باشید. ارائه اطلاعات تماس خود به کاربران و داشتن نظرات مثبت در زمینه‌های مختلف می‌تواند بر اعتماد افراد به شما اثرگذار باشد.

برای موضوعات YMYL مانند امور مالی و پزشکی، نشان دادن تخصص بسیار مهم است. در این موارد، از نویسنده انتظار می رود اطلاعاتی را ارائه دهد که در چارچوب توافق پزشکی یا مالی فعلی باشد. اگر محتوای شما با اصول EEAT مطابقت داشته باشد، شانس آن برای به دست آوردن موقعیت های برجسته در SERP ها افزایش می یابد. همچنین این احتمال را افزایش می دهد که بتوانید با موفقیت به روز رسانی های الگوریتم گوگل در آینده را پیمایش کنید. همچنین این کار باعث می‌شود که استراکچر دیتای سایت اوکی شود زیرا اگر تیم تحریریه باشد، محتواها مانند یک کلاف می‌شوند. در بهینه کردن صفحات نویسنده، اگر نویسنده ای که نام او درج می‌شود، کوالیتی داشته باشد می‌تواند در رتبه رپورتاژ هم تاثیر داشته باشد.

سعی کنید در  انتخاب کلمات کلیدی محتوای خود نیز دقت داشته باشید و با توجه به رقابتی که روی آن‌ها در جریان است کوئری‌های خود مشخص کنید. وب‌سایت Dogster یکی از برترین منابع آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه سلامت و مراقبت از حیوانات خانگی است. با ارائه محتواهای قابل اعتماد و تخصصی در زمینه‌های بهداشت حیوانات، تربیت، و مشاوره‌های پزشکی، این وب‌سایت توانسته است اعتماد کاربران را جلب کند. مقالات و راهنماهای ارائه شده توسط Dogster به عنوان یک منبع معتبر برای داروها، تکنیک‌های تربیت، و مشاوره‌های پزشکی در این زمینه شناخته می‌شوند. تجربه به معنای آن است که نویسنده یا سازنده محتوا، تجربه عملی و ملموسی در زمینه مورد نظر داشته باشد. این معیار در دنیای دیجیتالی امروز که تولید محتوا توسط هوش مصنوعی بسیار رایج شده است، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

• برای افزایش اعتبار وب سایت خود، بک لینک‌هایی از منابع معتبر دریافت کنید. وقتی Google این اطلاعات نویسندگی را درک می‌کند، می‌تواند نتایج جستجوی غنی‌شده‌ای مانند پانل‌های دانش را با اطلاعات مختصر و مرتبط درباره نویسندگان خاص نمایش دهد. اکنون می‌دانید که رقبای شما کدام موضوعات فرعی را از دست داده‌اند و می‌توانید شروع به تولید محتوایی کنید که این شکاف را پر کند. اطلاعات ارائه شده به وضوح تجربه، تخصص و اقتدار نویسنده را نشان می دهد که باعث ایجاد اعتماد در محتوای مقاله می شود. آنها حاوی دانش مرتبط و تخصصی هستند که توسط افراد متعصب تناسب اندام باتجربه نوشته شده است، و سایت شما به طور کلی یک منبع قابل اعتماد در جایگاه شما است.

برای ذخیره کلمات کلیدی خود، کافی است کادرهای کنار آنها را علامت بزنید و روی “افزودن به لیست کلمات کلیدی” کلیک کنید. قبلاً نیز اشاره کردم که چگونه مهارت روزمره می تواند به عنوان تخصص نیز تعبیر شود. با فهرست کردن صلاحیت های این فرد، نشانه روشنی از تخصص آنها در این زمینه به دست می آید. محتوا جذاب و قابل ربط است و نویسنده حکایت های شخصی در مورد پختن این غذا برای خانواده خود به شما می دهد. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یاد بگیرید که چگونه حرکات پیشرفته یوگا را ایمن انجام دهید. شما به احتمال زیاد ترجیح می دهید مطالبی را که توسط یک مربی معتبر یوگا ایجاد شده است بخوانید.

ارائه محتواهای با کیفیت و تخصصی از اصول E-E-A-T را در GadgetMates نشان می‌دهد که آن را به یک منبع معتبر در این زمینه تبدیل کرده است. گوگل صرفاً به دنبال محتوای خوب نیست؛ بلکه می‌خواهد مطمئن شود که افرادی با دانش کافی در موضوع مورد نظر، آن محتوا را تولید کرده‌اند. به جای استخدام نویسندگان غیر متخصص، با کارشناسان حرفه‌ای در زمینه فعالیت خود همکاری کنید تا محتوایی را ارائه دهید که گوگل و کاربران به آن اعتماد کنند. ممکن است بگویید که هر وب سایتی می تواند به اندازه مشخصی از تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن برخوردار باشد. این سخن تا حدودی درست است اما گوگل هنوز هم برخی موارد را در دستورالعمل های بررسی کیفیت خود برجسته کرده و به آنها توجه ویژه ای دارد.

آژانس مهام با ارائه بهترین خدمات سئو به شما امکان می‌دهد تا به بهبود رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو بپردازید. برای سایت‌هایی که به دلیل به‌روزرسانی الگوریتم گوگل با افت رتبه مواجه شده‌اند، تمرکز بر E-A-T تنها یکی از اقدامات لازم است. این سایت‌ها باید کیفیت کلی سایت، تجربه کاربری و مسائل فنی را هم مورد توجه قرار دهند. این دستورالعمل‌ها در هنگام ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای درک بهتر الگوریتم E-A-T، ابتدا باید بدانید که چرا گوگل این سیستم را توسعه داده است.

این مفهوم در سال 2025 نیز تکامل یافته و نقش آن در الگوریتم‌های رتبه‌بندی پررنگ‌تر شده است. در این مقاله، تغییرات جدید E-A-T را بررسی کرده و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید محتوای خود را برای بهینه‌سازی بهتر تطبیق دهید. توجه داشته باشید که هدف نهایی محتوا، رفع نیاز کاربران و جلب رضایت آنان است. یکی از چیزهایی که موفقیت شما را نشان می‌دهد، بازخورد مخاطبان است و برای کسب باید آن تلاش کنید. حتی می‌توانید برای افزایش دامنه تأثیرگذاری مطالب، محتوای مدنظر را در سایت‌ها مرتبط با حوزه فعالیت‌تان منتشر کنید.

برای اینکه از هر مشکلی که می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد جلوتر باشید، انجام ممیزی های فنی سئوی فنی منظم را به یک عادت تبدیل کنید. برای کمک به شما در انجام این کار، می توانید از ابزار Semrush’s Site Audit استفاده کنید. این فقط به معنای تغییر عنوان یک قطعه از “بهترین مکان های تعطیلات برای سال 2022” به “بهترین مکان های تعطیلات برای سال 2023” نیست. اینکه به طور مرتب نیاز به افزودن محتوای جدید دارید به نوع محتوایی که ایجاد می کنید بستگی دارد. اگر به دلیل مقالات طولانی بر اساس تحقیقات علمی و سنگین شناخته شده اید، منطقی است که هر روز محتوا اضافه نکنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در سال 2023 گمانه‌هایی مطرح شده است که الگوریتم E A T مجدد یک آپدیت داشته باشد و با کمک الگوریتم MUM یک تغییر ساختار بنیادی انجام دهد. اگر مایلید بدانید سئو فنی چیست، مهام توضیحات جامعی در خصوص این حوزه مهم از سئو دارد. اگرچه برخی از فعالان سئو به‌روزرسانی اوت ۲۰۱۸ را Medic Update یا E-A-T Update نامیده‌اند، اما گوگل رسماً این نام را تأیید نکرده است. در واقع، E-A-T تنها یکی از معیارهایی است که در این به‌روزرسانی نقش داشت و این نام‌گذاری باعث برداشت‌های اشتباه می‌شود. اگر چه گوگل به طور مستقیم، شیوه سنجش الگوریتمش را بیان نکرده، اما در این بین می‌توان وجود برخی عوامل را حدس زد.

استفاده از منابع معتبر و شفافیت در محتوای ارائه شده توسط شما، بهره بردن از نظرات کاربران و خیلی از موارد دیگر به شما در بهبود E-A-T کمک می‌کند. شما با انجام این ارزیابی‌ها به صورت مستمر می‌توانید حضور افراد را در وب سایت خود قطعی سازید و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطب خود قرار دهید. برای افزایش اعتبار سایت، بک‌لینک‌های باکیفیت از منابع معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود دریافت کنید. همچنین، از ذکر نام سایت یا برندتان در مقالات معتبر یا سایت‌های خبری بهره ببرید و محتوایی منتشر کنید که به عنوان مرجع در صنعت شما شناخته شود. ارائه اطلاعات ارزشمند و قابل اعتماد می‌تواند به مرور زمان اعتبار سایت شما را نزد کاربران و گوگل افزایش دهد.

اما وقتی مقاله را مطالعه می‌کنید، متوجه می‌شوید نویسنده هیچ تخصصی در این زمینه ندارد و پیشنهادات غیرحرفه‌ای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روش‌های بهینه‌سازی سایت با ما در ایزی وب  همراه باشید. تولید محتوای با کیفیت و ارائه مطالب ارزشمند به مخاطبان، کار راحتی نیست و نیاز است که از کارشناسان و متخصصان تولید محتوا کمک بگیرید. محتوای بی کیفیت، هیچ کمکی به رشد سایت شما نمی‌کند و زمینه ساز افت رتبه سایت هم می‌باشد. برای گرفتن اعتبار بیشتر، بک لینک گرفتن از سایت های معتبر که زمینه فعالیت مرتبطی هم دارند، بسیار کمک کننده است و تاثیرگذاری زیادی دارد. در واقع، یک وب سایت بدون لینک سازی اصولی و طبیعی نمی تواند اعتبار واقعی را در نزد گوگل کسب کند.

در نتیجه ورودی ارگانیک و آگاهی از برندی که شما بواسطه این کار به دست خواهید آورد بسیار برای شما مناسب خواهد بود. شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که آیا الگوریتم eat گوگل می‌تواند به صورت مستقیم روی جایگاه سایت شما و همچنین سئو سایت شما تاثیر داشته باشد و یا خیر. باید به شما بگوییم که این الگوریتم به صورت مستقیم جایگاه سایت شما را تغییر نمی‌دهد. او بررسی می‌کند که آیا سایت شما از محتوا با کیفیتی استفاده می‌کند و یا خیر. کریس سیلور اسمیت معتقد است گوگل به جای این که به یک سیگنال بیشتر از دیگران اهمیت بدهد، از یک رویکرد جامع استفاده می‌کند. به احتمال زیاد الگوریتم‌های گوگل طیف گسترده‌ای از سیگنال‌ها را برای رتبه‌بندی و امتیاز دادن به اعتبار محتوای سایت‌ها به کار می‌برند.

در الگوریتم E-A-T گوگل، مفهوم تخصص (Expertise) به دانش و تجربه‌ای اشاره دارد که نویسنده محتوا در یک زمینه خاص دارد. این ویژگی اهمیت بالایی در ارزیابی کیفیت محتوا توسط گوگل دارد، زیرا به کاربران کمک می‌کند به اطلاعات دقیق و کاربردی دسترسی پیدا کنند. در دنیای سئو، درک الگوریتم‌های مورد استفاده توسط موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه های بالای وب سایت بسیار مهم است. یکی از الگوریتم‌هایی که در سال‌های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است، الگوریتم E-A-T گوگل است. E-A-T مخفف Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است و نقش مهمی در ارزیابی کیفیت محتوای وب سایت ایفا می‌کند.

الگوریتم EEAT به بررسی فاکتورهایی در سایت ها می پردازد که برای ادامه حیات کسب و کارها آنها ضروری است. در واقع، موتورهای جستجوی گوگل به دنبال واقعیت هایی هستند که بتوانند بر اساس آن، نتایج قابل اعتماد و معتبر را به مخاطبان ارائه دهند. با به‌روزرسانی محتوای خود و اضافه کردن اطلاعات جدید، به مخاطبان و موتورهای جستجو نشان می‌دهید که سایت شما پویا است و تلاش می‌کند اطلاعات به‌روز و دقیق ارائه دهد. اگر در حوزه‌هایی مانند دوره آموزش طراحی سایت فعالیت می‌کنید، حتماً دوره‌ها و محتوای خود را متناسب با آخرین تغییرات و استانداردها بروز کنید تا همیشه به‌روز و مرتبط باقی بمانید. اقتدار مفهومی مهم در زمینه E-A-T به حساب می‌آید و عبارت است از قدرت یک وب سایت یا فرد در یک حیطه و صنعت خاص. داشتن اقتدار بالا در وب سایت‌ها مسئله مهمی می‌باشد چرا که باعث جذب و افزایش اعتماد موتورهای جستجو و کاربران می‌گردد.

گوگل از این معیارها برای ارزیابی کیفیت و اعتبار محتوا و سایت ها استفاده می کند. گوگل محتوایی را ارزشمند می‌داند که توسط کسی نوشته شده باشد که تجربه عملی یا اطلاعات واقعی از موضوع دارد. تجربه نویسنده به کاربران کمک می‌کند تا محتوای شما را باور کنند و برای حل مشکلات‌شان از آن استفاده کنند. تصور کنید می‌خواهید اطلاعاتی درباره "بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری" پیدا کنید. وارد گوگل می‌شوید و اولین نتیجه، سایتی است که ادعا می‌کند بهترین راهنمایی‌ها را ارائه می‌دهد.

اگر در حوزه‌هایی مثل خدمات سئو فعالیت می‌کنید، به کار بردن این الگوریتم می‌تواند تفاوت بزرگی در رتبه و بازدید سایت شما ایجاد کند و شما را به یک مرجع معتبر در صنعت خود تبدیل کند. در ادامه، می‌خواهیم با جزئیات بیشتری به هر یک از این چهار اصل بپردازیم و ببینیم چطور می‌توانید از آن‌ها برای بهبود سئو و جذب مخاطبان هدف بهره‌مند شوید. تجربه مستقیم کاربران با محتوا و وب‌سایت‌ها بسیار حیاتی است زیرا این تجربه نقش بسزایی در شکل‌دهی به اعتماد آن‌ها به محتوا دارد. بهبود تجربه کاربری می‌تواند بهبود قابل توجهی در ارتقاء عوامل این الگوریتم و در نتیجه رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو داشته باشد. شاید شما هم جمله «محتوا پادشاه است» را شنیده باشید، اما توزیع آن مهم‌تر است.

همچنین، نمایش نظرات و بازخوردهای مثبت کاربران به صورت عمومی می‌تواند به افزایش اعتماد مخاطبان جدید کمک کند. اگر به دنبال بهبود رتبه ی خود در موتورهای جستجو هستید ما به شما هاست‌های پرسرعت پویان آی تی را پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این هاست‌ها شما می‌توانید سرعت بارگذاری صفحات وب سایت خود را بهبود بخشید و جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو داشته باشید. پس استفاده از E-A-T در وب سایت‌هایی با این دست از موضوعات امری مهم می‌باشد؛ چراکه می‌توانند در جلب اعتماد افراد عملکرد مناسب‌تری داشته باشند. نتیجه گیری که از این تحقیق انجام شد، بر این است که محتوای یک سایت بر اساس رفتار مخاطبین تحلیل و بررسی می‌شود و نه تعداد کلمات و  نوع لینک سازی. به هر میزان که کاربران نسبت به مقاله شما احساس بهتری داشته باشند، می‌توان انتظار یک رشد پایدار را از آن داشت.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در بررسی یک محتوا باید به آن توجه نمایید، این است که کاربر نسبت به آن محتوا چه احساسی دارد. زمانی که در گروه‌های وبمستران به دنبال تجربیات افراد در تحلیل و بررسی الگوریتم E A T بودیم، به یک نتیجه بسیار جالب دست پیدا کردیم. یکی از سئوکاران مطرح یک استارتاپ معروف آمریکایی به بررسی محتواهای چند سایت از نظر الگوریتم E A T پرداخته‌بود. او با استفاده از یک سری الگوریتم خاص و کاربران حقیقی در خواست کرد که بر اساس یک کلمه کلیدی ویژه جستجو کنند. سپس سایت‌ها را به صورت منظم بررسی کنند تا به یک سایت در صفحه دوم دست پیدا کنند.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که به ارزیابی‌کنندگان معروف به «ارزش‌دهنده‌های کیفیت» داده می‌شود. این ارزیابان از دستورالعمل ها برای ارزیابی کیفیت نتایج جستجوی گوگل استفاده می کنند. E-A-T به تنهایی عاملی برای رتبه‌بندی مستقیم محسوب نمی‌شود و بیشتر از نظر معناشناسی اهمیت دارد. فاکتورهای رتبه بندی گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور مانند سرعت صفحه، HTTPS و کلمات کلیدی در رتبه‌بندی استفاده می‌کند، و E-A-T نیز به‌طور غیرمستقیم در بین این فاکتورها اثر می‌گذارد. بنابراین، اعتبار و اعتماد در محتوا از اهمیت بالایی برخوردارند و می‌توانند به طور مستقیم بر روی موفقیت وب‌سایت‌ها و سازمان‌های آنلاین تأثیرگذار باشند.

طبق تجربه من، معیارهای Trust Flow یا LRT Trust در این دو ابزار بهترین نشانه‌های میزان قابل اعتماد بودن یک صفحه هستند. در کنار E-A-T، مشکلات فنی سایت مانند تبلیغات زیاد، معماری ضعیف سایت و سرعت بارگذاری پایین نیز از جمله عواملی هستند که بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند. همچنین، گری ایلیس توضیح داد که گوگل می‌تواند نویسندگان معتبر و شناخته شده را در گراف دانش خود شناسایی کند، اما ممکن است تمامی نویسندگان به این شکل شناسایی نشوند. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شرکت دانش بنیان ارتباطات نت میهن محفوظ می باشد. در این مقاله، مفهوم، هدف و عملکرد الگوریتم سندباکس گوگل Google Sandbox را بررسی خواهیم کرد و استراتژی‌هایی را برای پیمایش و غلبه بر اثرات آن بررسی خواهیم کرد.

این شامل ارائه محتوای با کیفیت، تخصص در زمینه موضوعی، و ایجاد ارتباطات معتبر با سایر منابع مرتبط با حوزه کاری شما است. گوگل راهنمایی‌هایی برای سنجش این الگوریتم ارائه کرده است که وب‌سایت‌ها می‌توانند از آنها برای بهبود این عوامل استفاده کنند. به عنوان مثال، وب‌سایت‌هایی که محتوای جامع و موثقی ارائه می‌دهند و اطلاعات خود را از منابع قابل اعتماد استخراج می‌کنند، معمولاً بهترین نتایج را در رتبه‌بندی کسب می‌کنند. حتی اگر در زمینه‌های تخصص و اعتبار موفق باشید، اما اعتماد کاربران را به دست نیاورید، رتبه سایت شما ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد. برای افزایش این شاخصه، اقدامات مهمی همچون نمایش اطلاعات نویسندگان مطالب، ارائه راه‌های ارتباطی شفاف، دقت در صحت محتوای تولید شده و استفاده از منابع معتبر توصیه می‌شود. به صورت قطعی نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد ولی در دستورالعمل های کیفیت گوگل مشخص شده است که گوگل هنگام ارزیابی نتایج جستجو به موضوعات YMYL حساسیت زیادی نشان می دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله ربات‌های گوگل، از معیارهای این الگوریتم برای ارزیابی کیفیت محتواها و سایت‌ها استفاده می‌کنند. این ابزارها با تحلیل عواملی همچون تجربه، تخصص و اعتبار محتواها، رتبه‌بندی را انجام می‌دهند. بنابراین، بهینه‌سازی محتواها بر اساس این معیارها می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو کمک کند. گوگل به دنبال ارائه بهترین محتوا به کاربران است و E-E-A-T به او کمک می‌کند تا محتوای بی‌کیفیت یا گمراه‌کننده را کنار بگذارد. اگر می‌خواهید بدانید چگونه E-E-A-T را در طراحی وبسایت خود بهینه کنیم؟ باید روی تولید محتوای با کیفیت و واقعی، نمایش تخصص و تجربه نویسنده و ایجاد حس اعتماد در کاربران کار کنید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری